آیا راه طبیعی برای کاهش درد معده در بیماری کلیوی پلی کیستیک وجود دارد؟
نوشته شده توسط : Andy

آیا راه طبیعی برای کاهش درد معده در بیماری کلیوی پلی کیستیک وجود دارد؟

بدیهی است که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی پلی کیستیک از درد معده رنج می برند. چرا بیماران مبتلا به کلیه پلی کیستیک از درد معده رنج می برند؟ و آیا راهی طبیعی برای کاهش درد معده در بیماری کلیوی مزمن وجود دارد؟ ما خوشحال هستیم که به شما کمک کنیم.

بیماری کلیوی پلی کیستیک به معنی بیماری کلیوی کلیوی است که یک بیماری کلیوی ژنتیکی است که در آن کیست های متعدد با یک مایع در کلیه پر می شوند. کیست های کلیه در حال تبدیل شدن به بیشتر و بیشتر، به عنوان یک نتیجه از بدن نشان می دهد اختلالات و نشانه های مختلف، درد در معده شایع است.

چرا بیماران مبتلا به کلیه پلی کیستیک از درد معده رنج می برند؟

در بیماری کلیه پلی کیستیک به حال بسیاری از کیست در کلیه، علاوه بر این، افزایش کیست خواهد ارگان های دیگر در بدن سرکوب، از جمله معده، منجر به درد در معده است. علاوه بر این، کیست در کلیه مستقیم عملکرد کلیه ها تاثیر می گذارد، بنابراین خون خود را تجمع می یابد مقدار زیادی از سموم و مواد زائد، و آنها را در دستگاه گوارش با جریان خون در طول زمان درد معده به طور مداوم به نظر می رسد قرار می گیرند.

آیا راه طبیعی برای کاهش درد معده با بیماری کلیوی مزمن وجود دارد؟

از آنچه که در بالا گفته شد، درد معده در نتیجه کیست ها در کلیه ها است. بنابراین، بیماران باید ابتدا اقدام به کاهش کیست های کلیه، و سپس برای بازگرداندن عملکرد کلیه.

در پکن تانگ شان تانگ بیمارستان طب سنتی چینی Osmotherapy از داروهای میکرو چینی است که معمولا در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی پلی کیستیک استفاده می شود. در این درمان، گیاهان بزرگ موجود در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، برای افزایش اثربخشی آن، داروهای گیاهی به پودر خالص می شوند. و پس از آن، از پودر در دو کیسه پزشکی، که در منطقه پایین خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده شده جمع آوری شده، از طریق دستگاه اسمزی، مواد فعال در داروهای قرار دارد، و سپس به طور مستقیم به نفوذ به کلیه است. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه و مقدار زیادی از مواد فعال تبدیل شود.

آیا هنوز از درد معده با بیماری کلیوی مزمن رنج می برید؟ آیا میخواهید درمانهای دیگری برای کاهش این بیماری پیدا کنید؟ اگر چنین است، لطفا آخرین گزارش آزمون خود را به Asya.yue@mail.ru، Whatsapp +8613292893707 ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما خوشحال هستیم که به شما کمک کنیم.





:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: